בעלי עסקים משקיעים המון כסף על פרסום העסק שלהם, מביאים מבקרים לאתר ומחכים שאלו ישאירו את הפרטים שלהם. אבל האמת היא שמעט מאוד מהם עושים זאת, וגם אלו שכן השאירו – קרים מדי, אפילו קפואים.
יש כמה גורמים לבעיה, ואחד הגורמים החשובים – דף נחיתה לא איכותי. הוא יכול להיות מאוד יפה, ממש הצגה לעיניים, אבל לא נותן תוצאות. כי לא מספיק רק לבנות דף נחיתה, זה לא ״זבנג וגמרנו״, זה תהליך של מחקר, הכנות, מעקב ושיפור שלו גם אחרי שבניתם אותו (לא סתם אנחנו נותנים חודש שיפור דף נחיתה עלינו).
רק תחשבו מה דף נחיתה איכותי יכול לעשות לעסק שלכם. אם במקום 5-10% המרה יהיו 20-30%? אתם מבינים שרק מזה אתם מגדילים את כמות הלקוחות הפוטנציאלים בצורה דרסטית, בלי להוציא שקל נוסף על שיווק?
לקוחות שלנו מקבלים עד 35% המרה ממבקר לליד חם, נוכל לעשות את זה גם בשבילכם.
נחזור אליכם במהירות האור, נדבר, נבין מה יכול לעבוד בשבילכם ונתן את הצעת מחיר שלנו. אתם תקבלו פתרון שמתאים לכם ולא סתם דף נחיתה לא מועיל.
נעשה איפיון, נבצע את כל המחקרים, נקבל חומרים, ניצור מבנה דף נחיתה, נכתוב או נשפר את הקופי, ואחרי האישור שלכם - נתחיל להרכיב את דף הנחיתה.
בשלב הזה אנחנו מיישמים בפועל את כל ההכנות שעשינו בשלב הקודם. וכתוצאה מכך, אתם מקבלים דף נחיתה המותאם לצרכים שלכם.
כן, לגמרי. המטרה של דף נחיתה זה לתת מספיק מידע נכון לגולש שישכנע אותו להשאיר את הפרטים שלו. זה עובד גם למוצרים\שירותים המורכבים או הפשוטים יותר. דף נחיתה שבנוי טוב יתן את כל ההסברים הדרושים ויפחית התנגדויות, ככה אתם מקבלים ליד חם יותר שירכוש עם סיכוי גבוהה יותר.
זה מאוד תלוי במורכבות שלו, בשירות או מוצר בשבילו אתם צריכים את דף הנחיתה. זה יכול להיות שבוע, וגם חודש ימים. כמובן שגם המחיר בהתאם, עמודי נחיתה שלנו מתחילים מ-2000 ש׳׳ח.
במילים פשוטות יותר – אנחנו נטמיע סקריפטים וכלים בדף הנחיתה שיתנו לנו אפשרות לעקוב אחרי התנהגות של הגולשים באתר. אנחנו ממש נראה את כל המספרים, איפה הוא הקליק, ואפילו סרטונים של מה הוא עשה בדף הנחיתה. כל זה נותן לנו הבנה יותר עמוקה של קהל שלכם, נסיק מזה מסקנות ונבצע את השינויים הנדרשים שאמורים לעלות את היעילות של דף הנחיתה עוד יותר.
חשוב לדעת! את השירות הזה אנחנו נותנים לחודש 1 בחינם אחרי שדף נחיתה פורסם באינטרנט. וכדי שנוכל לספק את השירות בצורה טובה ויעילה, דף נחיתה צריך לקבל מינימום 50-100 מבקרים ביום. זה אומר שאתם כבר צריכים שיהיה לכם איזה קמפיין פרסום מוגדר שיוכל להתחיל להביא תנועה.
אם יש לכם אתר – זה מעולה, חשוב שלכל עסק תהיה נציגות באונליין. בדרך כלל אתר האינטרנט שלכם מספק מבט כולל על העסק, משם הוא מבין שאתם עסק לגיטימי.
אבל דף נחיתה ממוקד יותר ונועד להביא לפעולה ספציפית של המבקרים, כמו רכישה או הרשמה. דף נחיתה מפחית הסחות דעת ומאפשר לכם לבדוק ולשפר אסטרטגיות שיווק באופן יעיל יותר, מה שמוביל לשיפור בביצועי המרה.
מרקטוריום – 2024©