אודות
״את מרקטוריום הקמתי במטרה לעזור לעסקים לפרוח בדיגיטל, להיכנס ללב של קהלי יעד ולבנות אוהדים אמיתיים של העסק שלכם״, אנדריי ג.
אני זה שבאים אליו אחרי שנכשלו לא פעם ולא פעמיים, אם העסק שלכם תקוע – אני הכתובת.
אני אנדריי הבעלים של ״מרקטוריום״, ואני מומחה לפרסום ממומן וקידום אורגני. את הצעדים הראשונים שלי בעולם השיווק והפרסום עשיתי עוד ב-2013, כך שבמצטבר אני מתעסק בתחום בסביבות 12 שנים נכון לשנת 2025.
כשכיר בסוכנות פרסום בינלאומית יצא לי לעבוד עם מגוון רחב של בעלי עסקים בתחומים שונים – גם חנויות איקומרס וגם נותני שירות. עבדתי עם לקוחות מתחום שיער והקוסמטיקה, מוצרי מטבח ובישול, סדנאות, תכשיטים, מאמני כושר, השכרת משרדים, פיננסים, ואפילו חברת יהלומים גדולה. והרשימה עוד לא נגמרה...
רוב הלקוחות שעבדתי איתם - לקוחות שכבר ניכוו מסוכנויות או קמפיינרים אחרים. אני מבין היטב עד כמה זה לא נעים ואפילו מתסכל כשאתה משקיע את הנשמה בעסק, בפרסום שלו ולא רואה תוצאות.
עם השנים שעבדתי עם לקוחות כאלה - פיתחתי שיטת עבודה שאני קורא לה שיטה ״רב-ממדית״, ולא סתם קראתי לה ככה.
1. הבנת העסק שלכם
לפני שאנחנו ניגשים לעבוד על הקמפיינים – דבר ראשון מדברים איתכם. חשוב לנו להבין את היעדים שלכם, מה נעשה בעבר (מה עבד ומה לא) ואת הציפיות שלכם מעבודה איתנו. זה צעד קריטי להצלחה שלנו יחד. ככה אנחנו יודעים לאיזה כיוון לחפור ואתם יודעים שאנחנו בראש שלכם ושהכל יעשה כמו שצריך. זה בסופו של דבר רק יעלה את היעילות של העבודה המשותפת.
2. מחקר שוק ומתחרים
נעשה מחקר שוק ומתחרים מקיף, נמצא את החוזקות ואת החולשות שלהם, מה שיעזור לנו להבליט אתכם על רקע המתחרים. זה צעד מאוד חשוב, אתם תתפלאו כמה פנינים אפשר למצוא במחקר כזה שיעזרו לעסק שלכם לפרוח עוד יותר.
3. בניית אסטרטגיה שיווקית
ניצור אסטרטגיה שיווקית שתעזור לנו לדבר עם כל לקוח פוטנציאלי ״בשפה״ שלו, עם מסרים מדויקים שיגעו לו בלב. כי בלי אסטרטגיה כל המאמצים הופכים לניחושים וכשזה נוגע בכסף – אנחנו רוצים החלטות מושכלות. זה יחסוך לכם הרבה כסף על טעויות מיותרות.
4. הקמה וניהול קמפיינים
זה השלב בו מקימים קמפיינים יעילים עם מסרים שפוגעים בול בפוני של הלקוח הפוטנציאלי שלכם. זאת לא עוד סתם מודעה לא קשורה שהוא מדלג אליה. זאת מודעה שמושכת את תשומת ליבו כי היא מדברת בדיוק על הנקודות הרגישות שיש לו. זה מגדיל כמות קליקים רלוונטיים, משמע יותר לקוחות פוטנציאליים לעסק.
5.שיפור יחס המרה (CRO)
לא כל האתרים נולדו שווים, יש כאלה שנותנים תוצאות יותר טובות ויש כאלה שפחות. אנחנו ננתח את התנהגות האנשים באתר, נסיק מסקנות ונדע לעשות את השינויים שישפרו את היעילות של האתר. רק תחשבו שבמקום רכישה 1 על כל 100 מבקרים תעשו 3 רכישות, ז.א. שעל אותו תקציב שיווקי תעשו פי 3 כסף.
6. בניית יחסים עם לקוחות פוטנציאליים
נדיר מאוד שבנאדם רוכש מוצר או משאיר פרטים ישר אחרי שראה את המודעה. לרוב צריכים ״לגעת״ בו כמה וכמה פעמים לפני שהוא יעשה את הפעולה הנחשקת. אמון, זה שם המשחק. אפשר לבנות אותו ואנחנו נעשה את זה בעזרת שיפור ״מסע לקוח״ שלכם. זה תהליך שבונה קהל לקוחות שמאוהב במותג שלכם.