יש לכם עסק מעולה. אבל אתם עדיין יכולים להפסיד לקוחות למתחרים שלכם – ולהשאיר המון כסף על הריצפה – אם הפרסום שלכם לא מבוסס על אסטרטגיה נכונה שמתאימה למציאות של היום.
אנחנו עובדים גם עם עסקי איקומרס וגם נותני שירות, אבל יש תקציב פרסום מינימלי (אותו תקציב שאתם משלמים לפלטפורמת פרסום – פייסבוק, גוגל, טיקטוק וכו׳) שאנחנו עובדים איתו:
* אם יש לכם עסק איקומרס: תקציב פרסום מינימלי – 5,000 ש׳׳ח בחודש + הריטיינר שלנו.
* ואם אתם נותני שירות: תקציב פרסום מינימלי – 3,000 ש׳׳ח בחודש + הריטיינר שלנו.
לצערינו לא, לא אנחנו ולא אף אחד אחר לא יכול להיות אחראי על פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל וכו׳. הפלטפורמות האלו לא שייכות לנו ומטבע הדברים גם להם יש תקלות, חסימת חשבונות, תחרות במכרז ועוד מיליון משתנים.
מה כן, אנחנו יכולים להבטיח שנעשה את כל המאמצים שתלויים בנו, חוץ מזה – יש לכם אחריות של 30 יום – החזר כספי על שירותי הריטיינר לשנו. כך, שאתם יכולים לנסות אותנו ללא סיכון מצידכם.
קשה להגיד בלי לראות את העסק שלכם. לפעמים זה קורה כבר בשבוע הראשון-שני, ולפעמים לוקח זמן לפצח את האגוז הזה. ההצעה שלנו, קחו מינימום 3 חודשים מרגע הפעלת הקמפיין הראשון ועד לקבלת תוצאות עמידות.
לרוב יש צורך לעבוד לא רק עם הפרסום, אלא לנתח את כל מסע הלקוח כולל התנהגות שלו באתר, לשפר הצעות, לעשות שינויים באתר, ועוד ועוד.
וכמובן, לוקח זמן לאלגוריתמים של פייסבוק, גוגל וכל פלטפורמה אחרת ללמוד את הקהל שלכם. אם יש מאט תקציב – אז התהליך למידה יותר איטי, ואם יש הרבה תקציב – אז זה קורה יותר מהר. אבל זה תהליך שלוקח זמן.
כן, ודי הרבה (אליהם למדנו), אבל היו גם הרבה הצלחות. שיווק זה משהו שתמיד משתנה. אם ניקח 2 לקוחות מאותה הנישה בדיוק, עם אותה הצעה בדיוק ואותו פרסום בדיוק, סביר להניח שהתוצאות יהיו שונות.
אבל הניסיון שלנו נותן אפשרות למזער את כמות הכשלונות, ואלה חדשות טובות כי עבדנו עם לקוחות מהרבה נישות שונות – שיער וקוסמטיקה, מוצרי מטבח ובישול, סדנאות, תכשיטים, מאמני כושר, השכרת משרדים, פיננסים, ואפילו חברת יהלומים גדולה. והרשימה עוד לא נגמרה…
אנחנו מביאים לכם גישה לדוחות ואנליטיקה בזמן אמת, אתם תמיד יכולים להיכנס ולראות מה קורה שם. כמובן, אם משהו לא מובן – אנחנו לשירותכם. יותר מזה, אנחנו מעדכנים אתכם בכל צעד שאנחנו עושים. ככה אתם תמיד תדעו שיש מישהו שמתפעל את כל הסיפור ושום דבר לא נופל בין הכסאות.
תקציב פרסום זה משהו שתמיד חייב לצאת, זאת הוצאה לכל דבר ועניין. בכוונה אמרנו הוצאה ולא השקעה, כי מהשקעה אנחנו תמיד מצפים להחזר כלשהו, בפרסום לא תמיד הכל וורוד.
חוץ מלהביא מכירות ולידים, לפרסום יש מטרה נוספת – להישאר בתודעה של לקוחות פוטנציאלים. ואם אתם עסק רציני וכאן כדי להישאר (ולא זבנג וגמרנו) – אתם חייבים להוציא את התקציבים האלה.
חוץ מזה, לכל עסק יש תקופה שאנחנו קוראים לה ״בור שחור״, שאנחנו רק מוציאים ומוציאים בתקווה שסוף סוף העסק יתחיל להניב פירות. זה השלב שכל עסק עובר בארץ ישראל ולא רק.
מרקטוריום – 2024©